rest & relax with music

Thursday, March 10, 2011

yang bertutup tak semestinye baik

yeah.....setelah sekian lame xupdate blog ni,,,macam2 cite nak ditulis....tp mengenangkan mase xbyak,,,aku cite ape yang terbaru je la k...erm.....ade la sorang tu yang terkenal ngn sikap alim nye.....sentiase bertutup,,ckap pon lembut.....so ade la kawan aku sorang lagi rapat ngan die....satu hari tu,,,tgh2 malamdie ketuk pintu bilik kawan aku ni...then die pak se isi borang tu mr=engikut ape yang die cakap....da tgh2 malam,,kawan aku ni pon da mamai da,,,,,so kawan aku ni tulis je la ape yang die ckap coz malas nak dgr pmpuan tu ckap2 lg....kawan aku ni langsung xaspek ape2...yela sape sangke org alim cam tu bleh buat hal kan???jap lagi,,,selang bape minggu pas tu,,,name kawan aku tu naik...sebab ape???sebab borang yang di isi tu...isi ape tu,,xperlu la nak diceritekan sgt kan....tp yang penting,,kawan aku tu bleh dibentikan blaja sebab surat tu...mase mule2,,die cakap die pon tulis,,tp bile name kawan2 aku da naik,,name die plak xde...sape xberangin beb....skang ni sume dalam siasatan....moral yang aku nak tekankan kat sini,,,xsemua orang yang luaran baik,,,dalaman nye pon baik...sometimes kite tgk die tu hine sgt,,tp sape tau,,die la yang paling mulia dimate-NYE...kan??conclusion nye,,always be careful xkire ngn sape pon...lg kuat iman seseorang tu,,,lg tinggi godaan die....erm..........renung2kan la n selamat beramal=)

No comments:

Post a Comment